laatste dag alweer
2 augustus 2014 - Sjølund, Denemarken
laatste dag in Denemarken en wederom een warme dag, zijn zelfs allemaal een klein beetje verbrand:) Vandaag heerlijk gezwommen in het zwembad en langs het strand gewandeld. Samen met Zoe zagen we een mooie vlinder die op een grindweggetje zat. Wij wilden deze uiteraard een veilige plek geven, maar dat viel niet mee hij vloog steeds terug.....Uiteindelijk hadden we hem op een tak, en konden we hem een stukje meenemen, wij helemaal blij, bedacht de vlinder zich draaide om en kwam onder een auto terecht, hij was zo plat als een dubbeltje maar er zat nog een klein beetje leven in, dus is hij meegenomen naar de camping en ligt hij nu tussen de struiken hij zal het wel niet redden maar ja, je bent WNF ranger of niet.
Volgens de voorspelling gaat het morgen regenen dus dat zou de perfecte dag zijn om te vertrekken. We hebben het heerlijk gehad veel gezien en gedaan maar nu hebben we ook behoefte om weer lekker naar huis te gaan. Volgend jaar wordt het geen Kamperen aldus de mannen, wat dan wel wachten we af..
als het aan mij ligt lekker een huis huren in zuid Engeland daar is het mooi en warm...maar de mannen beslissen:(
Morgen gaan we lekker rustig vertrekken, maar we hebben alle tijd
tot in Nederland

ik wens jullie een voorspoedige reis toe
groetjes .
toet toet!