Einde wild kamperen

30 juli 2014 - Gol, Noorwegen

Vandaag 30 juli gaan we richting Oslo.

gisteren hebben we bij een rivier gezwommen waar we vlakbij gingen wild kamperen, koud dat het was......brrr Maar goed heel helder water, het was even klimmen en ik had die klim bijna niet nodig want ik gleed uit en lag dus al bijna gelijk in het water.

ed ging als eerste met Kevin, daarna Zoë en toen ik...ik stond er nog niet in of er zaten van die kleine visjes aan mijn voeten, jakkes.... Maar goed ik moest het water in, ik de bangerik vond dit eng, tussen de vissen en andere beestjes zwemmen in de stroming maar  Ed zei dat, ben ik op zijn Corky's erin gegaan. Ik stond nog niet op een rots of er zwom een grote vis tegen me aan, nou ik was zo het water uit.....maar goed we zijn op avontuur.

s'avonds nog een potje Catan gedaan en je raadt het nooit...Ed heeft gewonnen.

op tijd gaan slapen want we zagen toch geen rendieren:(

vanmorgen staat Ed op om wild te plassen ziet hij 20 meter bij onze camper vandaan een rendier, weer te laat voor een foto, balen.

maar ja 3 maal is scheepsrecht, nu gaan we ons opfrissen om verder te rijden, benieuwd naar het oslofjord wat we graag nog even willen zien

Foto’s

2 Reacties

  1. Annie:
    30 juli 2014
    goedemorgen ,zo het is bij jullie een groot avontuur zeg
    leuk hoor ,geniet er van ,zo vaak maak je dit niet mee
    groetjes en een dikke zoen ,voor zoe en kevin
  2. Wil:
    30 juli 2014
    Jij wilden op avontuur na dat heb je nu geweldig geniet er van samen met ed en zoe en kevin.