Oslo fjord
30 juli 2014 - Nes, Hedmark, Noorwegen
Vandaag een hele bijzondere route gereden dwars door Oslo want we wilden daar toch een glimp van opvangen.
bestaat deze hele route uit tunnels voor we het wisten waren we Oslo al weer uit, hebben wij weer. Dus zijn we naar een schiereiland gereden wat ligt in het Oslo fjord met aan de overkant Oslo, gelukkig ligt er een verrekijker in de camper zodat we toch nog iets van Oslo kunnen zien:)
het weer is ons goed gezind we hebben 1 dag regen gehad verder steeds mooi weer zelfs dagen met 30 graden... Elke dag zwemmen we gewoon buiten.
ook nu hebben we aan het strand gelegen aan het Oslo fjord, en zoals de Noren zelf zeggen het weer lijkt deze zomer op Spanje, ik zeg goede planning...
morgen rijden we door naar Zweden om bij Malmö op een camping te gaan staan, daarna gaan we naar onze oude camping in Denemarken om daar nog een paar dagen te gaan staan en dan rijden we langzaam terug naar huis.
ik zeg kom je langs Manita:)
gr ons allen
2 Reacties
-
Wil:31 juli 2014Jammer dat jullie Oslo hebben gemist
-
Wil:31 juli 2014Jammer dat jullie Oslo hebben gemist
