vandaag 25 juli

25 juli 2014 - Jevnaker, Noorwegen

optijd opgestaan en ja hoor weer een prachtige dag, het is hier 30 graden voor het weer hoef je op dit moment dus niet naar het zuiden. Ook in het noorden kan het prachtig weer zijn.

even gegeten opgefrist en in een kano gesprongen, harstikken leuk met een fantastische omgeving.

na het varen heb ik met de hand de was gedaan, aangezien we nog geen noors geld in het bezit hebben. Gelukkig hebben we eten genoeg en kun je overal pinnen.

morgen vertrekken we verder, proberen we naar een leuk stadje te gaan om vervolgens weer ergens neer te strijken.

waar we belanden is elke keer de vraag, maar ach dat maakt het avontuur nog leuker. Dus na dit verslag even pauze tot we weer op een plek zijn met internet

kevin werkt nog even aan zijn verslaving, want tja dat afkicken valt niet mee:)

tot over een paar dagen

Foto’s

4 Reacties

  1. Manitoe:
    25 juli 2014
    Tjonge het klinkt wel heerlijk allemaal hoor. Leuk dat de camper zo goed bevalt. Ook handig, zo je eigen Hollandse hap bij je! Hee ik zie een kano :-)
  2. Manitoe:
    25 juli 2014
    Maar eh, van de kaart klopt geen bal?
  3. Annie:
    25 juli 2014
    het ziet er heel leuk en gezellig uit
    groetjes en liefs
    annie
  4. Wilbert:
    26 juli 2014
    Hoi Eddy en Jessica,

    Heel goed om de verslagen te lezen en de foto's te zien. Klinkt echt als een avontuur.
    Ik maak me wel wat zorgen om de berichten in het nieuws. Deze spreken van terreur dreiging in Noorwegen. Wat merken jullie daarvan?
    Veel ontspanning en vooral plezier gewenst.
    Groetjes Wilbert