vandaag 25 juli
25 juli 2014 - Jevnaker, Noorwegen
optijd opgestaan en ja hoor weer een prachtige dag, het is hier 30 graden voor het weer hoef je op dit moment dus niet naar het zuiden. Ook in het noorden kan het prachtig weer zijn.
even gegeten opgefrist en in een kano gesprongen, harstikken leuk met een fantastische omgeving.
na het varen heb ik met de hand de was gedaan, aangezien we nog geen noors geld in het bezit hebben. Gelukkig hebben we eten genoeg en kun je overal pinnen.
morgen vertrekken we verder, proberen we naar een leuk stadje te gaan om vervolgens weer ergens neer te strijken.
waar we belanden is elke keer de vraag, maar ach dat maakt het avontuur nog leuker. Dus na dit verslag even pauze tot we weer op een plek zijn met internet
kevin werkt nog even aan zijn verslaving, want tja dat afkicken valt niet mee:)
tot over een paar dagen

groetjes en liefs
annie
Heel goed om de verslagen te lezen en de foto's te zien. Klinkt echt als een avontuur.
Ik maak me wel wat zorgen om de berichten in het nieuws. Deze spreken van terreur dreiging in Noorwegen. Wat merken jullie daarvan?
Veel ontspanning en vooral plezier gewenst.
Groetjes Wilbert